18 may 2012

LIBURU MAGIKOA



Agian ejoan nintzen erosketak egitera egur batekin tropezatu nintzen eta erortzerakoan liburua ikusi zidan eta berokitik hartu zidan eta ez nintzen erori.
-Eskerrik asko, bizitza salbatu didazu-esan nion liburuari.
-Ezerregatik,al dut zurekin bizi? Sorgina batekin nengoen eta ez zidan kasurik egiten orduan bere etxetik joan naiz.
-Bai,bai al zara bizi nirekin.
Sorgina etxeari buelta eman zion eta ez zuenez aurkitzenn orduan beste bat erosi zuen.
idazue sinestuko, baina hala izan zen, liburu batek bizia salbatu zidan.Hasiera-hasieratik kontatuko dizuet istorio harrigarri hau.

Nik ez nekien baina liburu hori sorgina batena zen, liburua ez zegoen gustora berarekin, orduan egun batean etxetik joan zen, liburua hegan joan zen egalak zituen eta.Bitartean nik etxetik atera
nintzen eta.




No hay comentarios: