27 ene 2012

etxe magikoa

Esan zidaten etxe hartara joateko. Baina iritsi nintzenean, ezin nuen sinetsi ikusten nuena: milaka liburuak ateratzen ari ziren leiho batetik. Zer ote?
han nengoenean, poliki-poliki sartu nintzen eta gauza guztiak oso arraroak ziren:
-ez zeuden aulkirik, lurrean eseri behar zen. Leihoak oso handiak ziren...
Gero eskailera batzuk ikusi nituen eta igo nituenean neska oso arraro bat ikusi nuen:
-Begi bat zeukan, sudurrean zulo bat zeukan...
baina polita zen. Galdetu nion:
-Zergatik daude liburuak zure leihotik botata?
 -Eeeeeeeee...
Oso harrituta geratu nintzen eta poliki-poliki hortik joan nintzen.

Beste egun batean berriro etxe artara joan nintzen eta ikusi nuen neska bat zetorrela.Orduan zuhaitz baten atzean eskutatu nintzen eta bera eskaileratik gora joan zen eta justu lehenengo eskailera zapaldu  zuenean:
-Puffffffff
zuhaitzetik hatera nintzen eta galdetu nion:
-zergatik sartzen zara emendik etxera?
-Atea puskatuta dagoelako.-esan zidan.
Niik oso pozik joan nintzen etxera jakinda zergatik liburuak or zeuden.

AMAIERA

No hay comentarios: